Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Inte igår....

Av David Olovsson - 11 december 2013 01:57

Hej på er!


Natten till igår kom ca 5 cm snö. Helt plöstsligt slog vädret om, (6 grader varmt, regnigt och halt ...)


Fick ett ryck, kunde inte sova.

Gjorde därför en research ang adoptioner i Bulgarien.

Hittade då 2 länkar som jag inte visste fanns. Här har ni dom :)


http://btvnews.bg/article/229592374-Momche_izostaveno_ot_roditelite_si_Ne_se_sardya_i_ne_sam_tajen.html


http://www.bamozoid.eu/en/news/news/a-boy-abandoned-from-his-parents-and-adopted-in-sweeden-im-not-mad-and-im-not-sad



Om inte annat så hoppas jag att alla gamla och nya läsare mår bra och att ni får en bra jul.

vem vet, kanske blir det nått fler inlägg :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Olovsson - 1 april 2012 19:38

Hej!   Här kommer en sista påminnelse... Vill ni se igen eller missat mitt avsnitt av Spårlöst från 2011, så har ni chansen att se detta 21:00 på kanal 7.   Frågor och diskussioner efter programmet hänvisar jag hit till bloggen eller till m...

Av David Olovsson - 29 mars 2012 21:13

Här rullar allt på som vanligt... Har i princip flyttat in permanent i nya lägenheten som jag har renoverat:) För er som vill se igen, eller missat mitt av snitt av Spårlöst från 2011 kan se det igen 21:00 på 7:an på söndag! Syns i rutan!! ...

Av David Olovsson - 20 oktober 2011 23:22

Här får ni en exlusiv titt på ett reportage som ev. kommer översättas till bulgariska för att publiceras i en av de större tidningarna i Bulgarien senare i höst.   Här ska ni få ytterligare inlblick i hur livet som rom kan vara - mycket tufft... ...

Av David Olovsson - 20 oktober 2011 00:23

Hej på er!   Stort tack till er som fortfarande hänger med...   Man kan säga att allt har lagt sig nu, men då och då kommer det någon kommentar ang min medverkan i Spårlöst.   Här kommer jag beskriva kort och gott vad som hänt nu såhär et...

Av David Olovsson - 15 juli 2011 10:35

At the moment I am in göteborg , (south west of Sweden). Here I meet lots of other adoptees from BG (Bulgaria), different ages and personalities, thats for sure. We have a annual meestig, for a few daysThank Robin K which lends "Internet" because Kvi...

Ovido - Quiz & Flashcards