Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Säger hej från ett regningt GBG

Av David Olovsson - 15 juli 2011 10:25

I skrivande stund befinner jag mig i GBG. Här träffar jag massa andra adopterade från BG, (Bulgarien).


Vi träffas sedvanligt en gång om året ett par dagar.

Tackar Robin K som lånar ut "internet", eftersom Kvibergs eget internet är kasst.


Dessvärre har jag inte varit med på dessa träffar på 9 år, vilket gör att jag har bättre minne av alla mammor och pappor än barnen som finns här. Vi är totalt 123 st.

Ingen nämnd och ingen glömd?  - den funkar inte denna gång  :(


Roligt är ändå att se alla så "vuxna"  jämfört med för 9 år sedan då jag upplevde att massa snorungar sprang omkring å jävlades. Vi har mer gemnesammt numera, och allt blir så mycket roligare.

Önskar dock att jag hade kunnat ha lite mer kontakt med Robert, men han är en av medarrangörerna och är därför rätt upptagen. Lovar att ta igen alla år som missades.

Fotbollen var prio 1 väldigt länge, men en gamal man gör så gått han kan :9



Over and out.


Hejjs


/ D0


 
 
Ingen bild

ida

19 juli 2011 14:08

hej, roligt att se dig på bufa :)
jag har sett dig på tv, du verkar en glad och trevlig person :)

David Olovsson

26 juli 2011 23:10

Hej Ida!

Jag är glad att du har fått den uppfattningen om mig.
Det är så jag vill utsråla, trygghet och glädje!:)

Mvh: David

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Olovsson - 11 december 2013 01:57

Hej på er!   Natten till igår kom ca 5 cm snö. Helt plöstsligt slog vädret om, (6 grader varmt, regnigt och halt ...)   Fick ett ryck, kunde inte sova. Gjorde därför en research ang adoptioner i Bulgarien. Hittade då 2 länkar som jag inte...

Av David Olovsson - 1 april 2012 19:38

Hej!   Här kommer en sista påminnelse... Vill ni se igen eller missat mitt avsnitt av Spårlöst från 2011, så har ni chansen att se detta 21:00 på kanal 7.   Frågor och diskussioner efter programmet hänvisar jag hit till bloggen eller till m...

Av David Olovsson - 29 mars 2012 21:13

Här rullar allt på som vanligt... Har i princip flyttat in permanent i nya lägenheten som jag har renoverat:) För er som vill se igen, eller missat mitt av snitt av Spårlöst från 2011 kan se det igen 21:00 på 7:an på söndag! Syns i rutan!! ...

Av David Olovsson - 20 oktober 2011 23:22

Här får ni en exlusiv titt på ett reportage som ev. kommer översättas till bulgariska för att publiceras i en av de större tidningarna i Bulgarien senare i höst.   Här ska ni få ytterligare inlblick i hur livet som rom kan vara - mycket tufft... ...

Av David Olovsson - 20 oktober 2011 00:23

Hej på er!   Stort tack till er som fortfarande hänger med...   Man kan säga att allt har lagt sig nu, men då och då kommer det någon kommentar ang min medverkan i Spårlöst.   Här kommer jag beskriva kort och gott vad som hänt nu såhär et...

Ovido - Quiz & Flashcards